Voit tehdä e-laskusopimuksen mobiili- tai verkkopankissa kohdassa Maksut ja e-laskut. E-laskun tilaamisen yhteydessä laskuttaja pyytää usein yksilöintitietoa, kuten viite- tai asiakasnumeroa. Tiedot löytyvät yleensä paperilaskulta.
Saat tiliotteesi verkkopankista klikkaamalla sivun oikeassa yläreunassa näkyvää nimeäsi ja valitsemalla Asiakirjat. Uusimmat tiliotteet löytyvät kohdasta Arkisto.
Uusin mahdollinen tiliote on haettavissa mobiili- ja verkkopankista aikaisintaan kaksi pankkipäivää edellisen kuukauden viimeisestä päivästä. Tiliote muodostuu vain, jos tilillä on ollut tapahtumia.
Tiliotteet säilyvät arkistossa kuluvan vuoden sekä kuuden aikaisemman vuoden ajan.
Valkoinen tunnuslukulaite poistuu valikoimastamme 15.9.2025, ja tarjoamme tilalle joko Nordea ID -sovelluksen tai mustan Nordea ID -laitteen. Mobiilipankkiin kirjautuminen valkoisella tunnuslukulaitteella päättyi jo 30.3.2025.
Nordea ID -sovellus on matkapuhelimeen tai tablettiin ladattava sovellus. Sillä voi kirjautua mobiili- ja verkkopankkiin, hyväksyä verkossa tehtyjä ostoja ja tunnistautua kolmannen osapuolen palveluihin, kuten OmaVeroon ja OmaKantaan. Lue lisää Nordea ID -sovelluksesta
Nordea ID -laite sopii asiakkaalle, joka ei voi käyttää Nordea ID -sovellusta mobiililaitteella. Sillä voi kirjautua verkkopankkiin, hyväksyä verkossa tehtyjä ostoja ja tunnistautua kolmannen osapuolen palveluihin. Laitteen ruudussa näkee mihin kirjautuu ja mitä vahvistaa. Lue lisää Nordea ID -laitteesta